16.3.2015

maybe you could change me


Heippa kaikille uusille ja vanhoille lukijoille!
Postauksia täällä blogissa ei ole näkynyt,joten lauantaina päätin että blogini tarvitsee kokonaan uuden alun.
Blogin nimi ja banneri tuli vaihdettua jokunen aika sitten ja nyt tänään muuttelin ulkoasua.

Blogini uuden aloituksen kunniaksi pitäisi sitten kertoa itsestäni hieman.
Mun nimi on siis Jenna, kavereiden kesken Zhenna, Pumba ja Sarmuska. Asun turussa, lähellä raision ikeaa, mutta silti turun puolella.Harrastuksiin kuuluu ratsastus ja partio, oita on tullut harrastettua jo jokunen vuosi.Ratsastusta oon harrastanut jo epäsäännöllisesti 8vuotta, mutta tunneilla liedossa aloin käymään 2013 kesällä. Ratsastus harrastukseni on nyt ollut syksystä asti tauolla, sillä mua ei yhtään inspiroinut mikään jatkamaan tuntikäymistä, ja päätin sitten että parempi jättää tunnit sikseen talveksi, ja katsoa taas kesällä 2015 missä niin sanotusti uudet tuulet puhaltaa, ja löytyykö multa vielä sillon kiinnostusta. Partio on mun toinen harrastus, ja sitä oon harrastanut maarian kämmeköissä nyt vuoden ja kaksi kuukautta. Kokous on joka maanantai kello 17.30-19.00.  Oon 12-vuotias, ja syntynyt joulukuussa 2002. Musiikki makuun kuuluu mm. Tyga ja Satin Circus.

Blogiin pyrin kirjoittelemaan mahdollisesti pari postausta viikossa, jotka pitää yllä kategoriaa lifestyle bloggaamisesta ja mielipide postauksista. Ei mitään, seuraavaan postaukseen,
xoxo jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti